هفدمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان در مشهد

هفدمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان عصر چهارشنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با حضور ۶۲ شرکت از خراسان رضوی، ۷۸ شرکت از دیگر استان‌های کشور و ۱۲ شرکت از کشورهای ترکیه، چین و آلمان برپا شده است و هیات هایی از کشور عراق و افغانستان نیز در آن حضور دارند.

معرفی تولیدات جدید، ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط و شناسایی شرکت های معتبر داخلی، در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قرارداد با شرکت های خارجی و معرفی بهتر شرکت کنندگان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر و عطار برپا شده است.

این نمایشگاه از ششم تا هشتم بهمن ماه ۱۴۰۱ طی ساعات ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۲ میلیون نفر بازدید کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 4 =

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.