ششمین همایش بین المللی و نمایشگاه جانبی خوراک دام، طیور و آبزیان ایران

دراین همایش ۱۲ عنوان سمینار علمی با موضوعات کیفیت، بهداشت و بهره وری در تولید خوراک و با سخنران های داخلی در حاشیه نمایشگاه برگزار شد.

این نمایشکاه به مدت ۳ روز (۲۱ تا ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱)، از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعداز ظهر در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود، ۷۰ شرکت داخلی در نمایشگاه حضور دارند که برخی از این شرکت ها نمایندگان شرکت های خارجی محسوب می‌شوند و ۲ شرکت روسی به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضو ر خواهند داشت.

زوبین تجارت آریا در ششمین همایش بین‌المللی دام و طیور ایران درتهران که از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۳ دی ماه با حضور ۷۰ شرکت داخلی در نمایشگاه که برخی از این شرکت ها نمایندگان شرکت های خارجی وبرخی به عنوان شرکت های تولیدکننده ،حضوریافت.

 عمده زمینه‌های فعالیت شرکت‌کنندگان نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور ایران در تهران، تامین خوراک دام، مکمل‌ها، دارو، واکسن‌ها، تجهیزات و ماشین‌آلات مرتبط ، ماهنامه و کتاب و سایت‌های تخصصی بوده است.

زوبین تجارتت آریا در راستای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان سطح کشور و ارائه محصولات و خدمات منحصر بفرد خود، مطابق ادوار گذشته با حضور پررنگ در نمایشگاه بین المللی دام و طیور درتهران، پذیرای فعالین صنعت طیور و آبزیان کشور بود و غرفه این گروه با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان روبرو شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 19 =

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.